Re: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Srpen 28 10:57:00 CEST 2022

Zkuste sousedům doporučit termické soláry. To jim v létě zabezpečí vodu
skoro pořád. Nevím, jak dlouho je bude  bavit třikrát denně zatápět. A
na dnešní dobu to není nakonec až tak drahé.
Trochu šikovnější kovozemědělec si to zvládne z komponentů slepit sám.

S.P.