Re: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Srpen 28 10:56:52 CEST 2022

Pokud uvažujete o protiproudém větrání, inspirujte se třeba tady  :

https://www.recutech.com/cs/

Nejsem jejich agent, jen jsem pro ně kdysi něco dělal v oblasti patentů a
byl jsem se tam podívat.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

[image: width=]