Re: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Srpen 28 14:01:29 CEST 2022

Já bych jenom podotknul ze svých skušeností se vzduchotechnikou, že je
potřeba sledovat, kterým směrem se otevírají dveře. Otevřít dveře do
přetlaku je velmi obtížné.
Pochopitelně pokud chceš tlačit proti otevřenému oknu, potřebuješ takový
tlak, aby ti šel proud vzduchu směrem z okna ven. Což v praxi znamená,
že v baráku uděláš asi docela slušnej průvan.