Re: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Srpen 28 11:06:44 CEST 2022

obavam se, ze i profi reseni je pro byty delane jen na odtah.
kdyz jde podtlak, jde i tlak. mam u sebe v kanclu kvuli odtahu vyparu z
ruzne chemie udelane odsavani na pudu timto ventilatorem(cca 500m3/h).
https://www.ventilatory.cz/ventilator-do-potrubi-dvourychlostni-s-vypinacem-dalap-ap-profi-o-150-mm-x1406
je pred nim i tlumic(je to skoro zazrak), aby to nehucelo v kanclu.
pokud ho pustim, tak se na zachode toci obracene vrtule od
odsavani(150mm), takze podtlak urcite jde. ale nemame zadnej komin a
vubec je dobre utesneno.
obracene by se urcite musel pouzit spravnej vetrak na tlaceni vzduchu a
jak zajistit komfortne to tlaceni xxxm3/h vzduchu do mistnosto netusim.
na pude, kdyz jede tenhle vetrak, je to celkem ficak.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín