Re: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Srpen 30 09:00:17 CEST 2022

Já tam používám toto:

https://www2.purpleair.com/

posílá to data do cloudu a pak to vyčítám přes jejich API do ESP32.

Jsou v tom 2 čidla a ESP8286 na zpracování, napájení to má přes mikro USB.
Ten celý sensor jsem koupil u purple air, ale v podstatě jsou v tom tato
čidla:

https://www.aliexpress.com/item/1005002829709161.html

nebo hledejte laser dust sensor, pokud to chcete stavět. Některá měří
PM2.5, některá PM10, některá všechno.

Kamera mě napadla taky, ale pak jsem si říkal co v noci, aby to fungovalo i
v noci, asi by to musela být nějaká termokamera. Díval jsem se na nějaké
moduly pro arduino, ale přišlo mi to dost složité a pokud to mělo být za
přijatelné peníze, tak jsem našel jen něco s dosahem cca 10m atd ... to už
by asi bylo nejjednodušší přilepit sousedovi na komín nějaký teplotní
senzor.

Honza Půhoný