gelova oboustranna lepici podlozka/paska, nahrada k drzaku/prisavce do auta ?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Srpen 28 10:36:42 CEST 2022

Tak to tam musí nějak vnikat vzduch, nějakáá rýha z formy, nebo díra?
Vlhkosti nebo jaru samozřejmě málo, voda když se odpaří, nabude 1000x,
tak jestli i toto nebude problém, všeho moc škodí.