gelova oboustranna lepici podlozka/paska, nahrada k drzaku/prisavce do auta ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Srpen 28 10:50:46 CEST 2022

proto tam vyrobce dal pod tu prisavku gelove lepidlo(sila cca 1mm). moje
pokusy to provozovat bez nej, samozrejme narazi na tu mechanickou
konstrukci prisavky, ktera neni dokonala.
kupovat stejnej drzak za 700kc se mi nechce. druhej stejnej drzi na
hrbolate palubce stejneho auta uz vice jak rok.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín