gelova oboustranna lepici podlozka/paska, nahrada k drzaku/prisavce do auta ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Srpen 28 09:42:44 CEST 2022

pokracovani. ani JAR, ani plosne podlepeni paskama oboustrankou nefunguje.
ale jak je ted v jinem vlakne, zkusim to laminacni lepidlo v archu. to
by mohlo byt podobne tomu co tam bylo origo.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín