RE: Přizemnění kontejneru

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Pátek Srpen 26 18:17:44 CEST 2022

Děkuji všem za radu!

Jindro, chtěl bych poprosit o ten vojenský zemnicí kolík, příští týden bych
se pro něj stavil, jestli by Ti to vyhovovalo. Co můžu nabídnout na revanš?

--
S pozdravem

Tomáš Dresler
+420 606 756 606

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
Sent: Saturday, August 6, 2022 10:58 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Přizemnění kontejneru

Nemám s tím zase takové odborné zkušenosti.
Máme pro SVJ elektrikáře.
Na vojně jsem měl 3 až 4 auta, vysílač, přijímač, přijímací středisko a vůz
pro letovoda s planšety.
Uzemnění muselo být. Tehdy asi proudové chrániče nebyly. Nevím, já se staral
o trochu jiné záležitosti.
Na kolíky se na vojně s prominutím před připojením čůralo.
U těch mýtných bran či co to bylo tak prý je zalévali slanou vodou.
Tady tady jak jsem koupil tak prodávám.
Hezký den, Jindra Polívka