Re: Přizemnění kontejneru

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Srpen 6 08:10:29 CEST 2022

Mohu poskytnout vojenský zemnicí kolík zašroubovatelný do země.
http://radio-dx-blog-kh.blogspot.com/2012/10/nove-pristroje.html
Na třetím a čtvrtém obrázku a viz popis vedle.
Bohužel asi jen osobní převzetí v Praze nebo si musíte zařídit dopravu
která si jej vyzvedne.
Výhoda že 1ks zdarma. Takových deset ks tu v kočárkáně či hned vedle bude.
Docela zajímavé že originální "balení" bylo ve vaku po 3 ks.
No, vojáci mají sílu. Hlavně ti ruští :-D
Mám dojem že tím byly přizemňovány i mýtné brány či podobná zařízení.
Jindra Polívka