Re: Přizemnění kontejneru

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Srpen 6 08:34:30 CEST 2022

Okrem uzemnenia kontajnera by som sa zamyslel aj nad prierezom kabla.
3x1.5 je na svetlo. Ak maju byt na konci aj 3 zasuvky... tak nie. Min 3x2.5
a podla dlzky kabla - ak je to na 30 a viac metrov, tak by som sa zamyslel
nad 3x4 kvoli ubytku napatia pri zatazeni, alebo natiahol 5x2.5.

V kontajneri by som cakal prudovy chranic skor na zasuvkach ako na svetle.

Dodo

Dňa pi 5. 8. 2022, 17:36 ‪‪‪‪Tomáš Dresler‬‬‬‬ <Dresler na hw.cz> napísal(a):