Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Srpen 26 10:55:56 CEST 2022

> [...]
> nechat dorucit do schranky jako uredne overenou kopii s konverzni
> dolozkou a na papiru s ochrannymi prvky takze nemusite nikam chodit.
>
> Dalsi velmi popularni sluzbou pro "lidi" je PohledniceOnline
> https://pohledniceonline.cz/
> kterou muzete odkudkoli z celeho sveta si poslat pohlednici za mistni
> postovne z vaseho mobilu a z vasich fotek. Je to cca 3 tydny kdy se
> instalovala nova tiskarna v CB, ktera je na spickove svetove urovni a
> tiskne v podstate ve fotokvalite a je opatrena i UV lakovackou. Ta
> tiskarna je opravdu pusobivej kus techniky...neco je videt zde:

Škoda, že marketing České pošty neumí vyplodit něco podobného.
Škoda, že aspoň výstupy z pošty řeší spíš těch 7,5 mld. od státu.

> Takze rozhodne nam mali podavatele nejsou u zadele...

To byla reakce na těch 100 l nafty. :-)

> Kdybych chtel byt stejny jako vy tak bych mohl zacit psat narky o tom
> jak funguji urady na obcich...takovy ukon na dopravnim inspektoratu je
> fakt sluzba na urovni 21. stoleti. Zvlast kdyz potrebujete treba vic
> ukonu najednou a mate to stihnout v zakonne dobe.

Souhlasím s vámi, a je mi občas stydno, jak úřady na obcích, zvláště na
ORPčkách fungují. Je mi stydno, protože i mně dělají kolegové z
ostatních úřadů ostudu. Aspoň já to ta beru, každý zkorumpovaný
starosta, každá účetní vytunelovaná obec, každá zvůle ve státní správě i
na ty slušné háže špínu. Každá moje chyba háže špínu na ostatní.

Ale snažím se :-). Vloni jsme v jedné věci podali dokonce tři žaloby.
Jedna úspěšná, druhá neúspěšná, byť vinou žalovaného, třetí leží někde u
NSS. Letos ti samí úředníci sekají ty samé chyby a záměrná svinstva.
Před pár minutami mi do telefonu spílal a pak skučel úředník z jihočeské
pobočky Ministerstva vnitra ...

Nebudu obhajovat své "kolegy" z ostatních úřadů kvůli propouštění
(krajský úřad), výši platů (včera odvolali úřadníci stávkovou
pohotovost) nebo podmínkám při práci (postavil si hospodu a chodili mu
tam lidi). Nebudu je obhajovat, protože máte pravdu, státní správa na
některých úřadech, a to i obecních, je pro ostudu, nehodna 21. století.

Standa