Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 18:36:05 CEST 2022

Já bych jen dodal, že návštěva pošty jako takové je utrpení.
Nevzpomínám si, že bych někdy přišel a šel na řadu hned když jsem dorazil.
Z 8 okének jsou  funkční dvě, odeslání doporučeného dopisu trvá neskutečně
dlouho.
Za posledních 10-15 let je to stále čím dál stejné, krom toho, že se tam
vyměnily boxy a systém vyvolávání.
Alespoň pro mne je za trest tam chodit. Když vím, že tam musím mám už
předem zkažený den.
Nejsem ale sám, podvědomí, že ČP je nefungující moloch je zaklíněné mezi
lidmi obecně. Stačí si přečíst třeba jen komentáře pod videem...
https://www.youtube.com/watch?v=LpIj0TpOi7U
Ano ty holky u přepážek za to nemohou. Chyba je někde vejš.
Já osobně se divím, že to celé ještě funguje a že to někdo používá, když
jsou mnohem funkčnější alternativy.
Bohužel služeb ČP také musím používat, poněvadž někteří zákazníci jsou také
"ztvrdlí" a chtějí posílat jen ČP nebo naopak zásilky mi tak posílají.
Za mě bych byl přímo nadšený, kdyby to zavřeli nadobro, právě proto, že by
i ti zákazníci preferující ČP přešli
na služby hodné současné doby. A tím nemyslím zrovna cenu.
  Část těch šedin co dnes  mám je právě díky ČP.