Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Čtvrtek Srpen 25 18:52:18 CEST 2022

Mozna je to o volbe pobocky, ja preferuju balikovnu a malokdy je
predemnou vice nez jeden clovek. nacvakam kod, vezmu listek, pockam 0-2
minuty, pripadne zaplatim kartou, vezmu balik a padam na parkoviste
primo pred udovou (Je to soucasti Albertu na okraji mesta ale mam to
celkem cestou z prace)