Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Srpen 26 09:36:01 CEST 2022

Dne 25.08.2022 v 21:56 Stanislav Šmejkal napsal(a):
> Dobře, služba zamrzlá není, tady se omlouvám za neznalost, API
> nepoužívám. Ovšem s fakturací by to chtělo něco udělat, je přece
> naprosto zbytečné, aby ta faktura chodila zpětně přes hybridní poštu
> poštou, když může přijít klasicky mailem.

Pokud pouzivate webove rozhrani tak pouzivate API aniz o tom vite,
protoze webGUI s API komunikuje a pouziva ho.

Fakturace pres Hybridni postu bude chodit tak jak tak, protoze jako
interni zakaznik HP figuruje i samotna CP, ktera k nam data posila
digitalne a ty se krome tisku i archivuji v multitagovem archivu coz je
dalsi sluzba HP - tedy ze veskere tisky jsme schopni digitalne
archivovat a samozrejme pres webove a api rozhrani v nich hledat.

To proc se faktury z CP nezasilaji mailem jsme uz nekolikrat
resili...obcas se na to nekdo pta, ale implementace neni uplne trivialni
(ne fakt to neni o nejakem priznaku ulozenem v tabulce u zakaznika) a
asi by to stalo i dost penez. Ale udajne se to resi.

> Druhá věc, která by se mi hodila, by byl seznam podání s potvrzenkou a
> adresami. Pokud si to nestáhnu hned, adresy mi zmizí. To je detail.

Tisk podaciho listku nebo hromadny podaci arch (podobny tem co dostanete
na poste) umi HP ziskat prakticky od samotneho zacatku:

http://www.cncnet.info/galery/podarch.jpg
http://www.cncnet.info/galery/podlistek.jpg

> Osobně si myslím, že hybridní pošta smysl má, protože eliminuje lidský
> faktor. Jenom se holt asi moc orientujete na velké podavatele a malí
> jsou vám u zadele.

Naprosto nemate pravdu...velci podavatele byl zacatek HP nekdy v roce
1996...v te dobe nula sluzeb pro retail a fyzicke osoby. V soucasnosti
je naprosto rovnocenny segment, ktery obsluhuje prave sluzba DopisOnline.

Male zakazniky jednak podporujeme treba tim, ze pro ty co nemaji moznost
si zaplatit napojeni vlastni aplikace a jeji napojeni pres API, ze stale
udrzujeme a vyvijime aplikaci Podatelna coz je kompletni postovni urad
vcetne archivu a je samozrejme zdarma. Dale jsme zrovna pred par dny
vydali uplne nove verze GUI/CMD aplikace jak pro Win tak pro Linux,
kterou je mozne podat zasilku, aby zakaznik mel usnadnenou komunikaci s
API a nemusel resit nejake hlavicky apod.
Stale support pro nase zakazniky poskytujeme osobne - pokud nekomu neco
nejde nebo nevi jak naprogramovat resim to ja nebo mi dva kolegove (vic
nas neni) a i presto, ze to zere neskutecne casu a energie stale to
drzime...problem s vama nebude resit nejakej anonym na Helpdesku.

Dalsi gro sluzeb HP jsou specialni rozhrani pro organy statni spravy
napr. pro Exekutory a hlavne MS - tedy soudy...vsechny soudy v cele
republice jsou online napojene na HP a ta krome vytisteni a odeslani
zasilek je i zpetne vyhodnocuje, skenuje a dodava zpet do spisu el.
podepsane v elektronicke forme.

Od pristiho roku stat planuje povinne zavedeni datovek pro pomerne
velkou skupinu obyvatel...uz ted HP v pilotu jede tzv. Hromadnou
autorizovanou konverzi coz je moznost si nechat dorucit do schranky
dokument z datove schranky tak aby mel vlastnosti originalu...jiste
vite, ze u dokumentu z DS nestaci si jej jen vytisknout a jit s nim na
urad. Musi to byt autorizovana kopie s konverzni dolozkou, kterou jste
mohl ziskat jen tak, ze jste nekam dosel a nechal si ji udelat (treba na
Czechpointu). Tahle sluzba vam umozni si jakykoli dokument z datovky
nechat dorucit do schranky jako uredne overenou kopii s konverzni
dolozkou a na papiru s ochrannymi prvky takze nemusite nikam chodit.

Dalsi velmi popularni sluzbou pro "lidi" je PohledniceOnline
https://pohledniceonline.cz/
kterou muzete odkudkoli z celeho sveta si poslat pohlednici za mistni
postovne z vaseho mobilu a z vasich fotek. Je to cca 3 tydny kdy se
instalovala nova tiskarna v CB, ktera je na spickove svetove urovni a
tiskne v podstate ve fotokvalite a je opatrena i UV lakovackou. Ta
tiskarna je opravdu pusobivej kus techniky...neco je videt zde:

https://www.canon.cz/business/products/production-printers/digital-presses/varioprint-ix-series/

Takze rozhodne nam mali podavatele nejsou u zadele...

Kdybych chtel byt stejny jako vy tak bych mohl zacit psat narky o tom
jak funguji urady na obcich...takovy ukon na dopravnim inspektoratu je
fakt sluzba na urovni 21. stoleti. Zvlast kdyz potrebujete treba vic
ukonu najednou a mate to stihnout v zakonne dobe.

RV