Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 21:49:32 CEST 2022

Tak ano, chyba u té paní, která neví....
Ale ona je snad zaměstnaná u té společnosti Česká pošta.
Takže to že ona neví je sice její nevědomost, ale především chyba firmy,
která
tam posadí člověka, který neví, nezná. Já bych ten podnik neomlouval,
naopak!
Oni si musí zajistit  a kontrolovat tu kvalitu zaměstnanců. A neposadit tam
nějkou kucařku z ulice bez řádného zaškolení.

Mě to připadá, že na to nemají čas a peníze tak je tam hodí do vody a
plav... ono se to nějak podá.
Že na to doplácí zákazník je vedení asi naprosto jedno.
Že to tak je je alespoň u nás je  jisté, neboť se tam ty pracovnice poměrně
často mění.
Možná  si zaměstnavatel řekne... ona tam dloho nevydrží, když jí mizerně
platíme, to nemá cenu jí ani školit, je to drahé...

Mě taky nepošle můj zaměstnavatel na stožár bez řádného školení na práce ve
výškách. A že to něco stojí.
Jenomže tady jde o život, v případě té paní za přepážkou jde o h**** že?

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 25. 8. 2022 v 21:27 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>