Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 21:27:24 CEST 2022

Klasika to není problém ČP, ale je to standardní chyba co se vyskutuje
hlavně v
IT a já ji řikám chyba 60.... To znamená 60cm před monitorem...
Já vždy vyplním data elektronicky, použiji zákaznickou kartu, a vždy
dostanu slevu
za elektronické vyplnění a i za zákaznickou kartu......
Takže ano tohle je problém v člověku, neházel bych to na poštu.....

Jinak nejsem obhájce pošty, občas bych ji taky zabil, ale snažím se být
spravidlivý, story
s PPL a jejich boxem na windowsech kdy jsem nedokázal dostat balík,
protože ten systém chodil
na držku a operátorka mi řikala, jestli netuším, že už jde, měl jsem to
k němu asi 15km, a byl jsem
tam celkem 5x, a když jsem chtěl ať mi to tedy dovezou na adresu, že to
je jich problém tak to nešlo.
Skončilo to tak, že asi po 10 dnech to rozchodili a napsali mi že mám
24h na vyzvednutí, to
už jsem měl k onomu boxu vzdálenost 90km jsem myslel, že je zabiju....  :-)

Zdeněk Aster