Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 20:52:54 CEST 2022

jo to znám...
Prosím to poslat jako doporučený dopis...
? jako dopis ? to nejde, je to moc velké..
Ale do 2 kg a 5 cm tloušťky to jde tak poslat a je to levnější...
Slečna se jde někam zeptat, pak přijde ťuká to do počítače a ... 129 kč.
Tak povídám, mělo by to být cca 80 kč...
Zase odběhla, přišla s posilou...
I podruhé cena špatně, poněvadž tam nedali slevu na zákaznickou kartu.
Je fakt, že ta slečna byla nová, ale školení by měl dělat zaměstnavatel, ne
zákazník!!!

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>