Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

mail na onicom.sk mail na onicom.sk
Čtvrtek Srpen 25 11:30:43 CEST 2022

Pekný deň prajem

AliExpress Standard Shipping    Cainiao kurier SPS-sro.sk
AliExpress Saver Shipping       Cainiao kurier SPS-sro.sk
China Post Registered Air Mail  Cainiao kurier SPS-sro.sk
Cainiao Super Economy Global            Cez poštu bez cla
Cainiao Super Economy                   Cez poštu + colný poplatok2,-€,

Asi  najlepšie  je  zadať:  AliExpress Standard Shipping - poslane cez
Cainiao  a  Slovak  Parcel  Service  sps-sro.sk a prinesie to kuriŕ až
domov. Ako to bude pre Čr ?

Ak  zadám  Cainiao  Super  Economy  Global    tak niekedy to doručuje
sps-sro.sk  Slovak  Parcel  a niekedy zase tá Slovenská pošta +2,- min
poplatok colnici.

Ináč ak objednávam cez https://aliexpress.sk/ ten to presmeruje na .com
tak aspoň ponúkne nejakú 1-3 USD zľavu. Ale zase niekedy len novému
zákazníkovi.

Juro

Freehosting PIPNI - http://www.pipni.cz/