RE: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 24 15:59:54 CEST 2022

Já bych ještě doplnil několik drobností. Zásilkovna najímá ta výdejní místa za dost nevýhodných podmínek. Oni jako jediní zakazují spolupráci s ostatními parcelshopy (DPD, PPL, GLS apod.) Takže kdo udělá smlouvu se Zásilkovnou, uzamkne se k nim na dost dlouhou dobu. Provize, kterou dostávají za každou zásilku, je bídná. Takoví prodejci toto berou s tím, že sice nic nevydělají, ale snad přilákají nějaké zákazníky. Když už si někdo přijde pro zásilku, snad si koupí i cigára. To ale na vesnici moc nehrozí, tam je omezený počet zákazníků. Navíc zásilky zabírají místo, kterého je vždy málo. Dále zodpovědnost atd. Samozřejmě je to na zvážení každého, ale já osobně bych si Zásilkovnu do obchodu nedal.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Wednesday, August 24, 2022 3:30 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

teda pardon, ale tohle je opravdu mimo.
ve meste se kope zamestnanec do zadku, plat, elektrika a ostani rezie bezi, tak mu zamestnavatel/majitel naridi doplnit dalsi sluzbu. pro nej to uz nic neznamena, max. lepsi vytizeni zamestnance. vite kolik stoji i nejlevnejsi zamestnanec na hodinu zamestnavatele ? tam to neni o tom, "ze se to vyplati". na te vesnici ted u duchodnyne neni ted NIC. vsechno pro provoz poridit a byt po provozni dobu porad k dispozici. to je proste scifi i jako charita.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín