Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 24 19:08:45 CEST 2022

Provize je bídná, nesmí migrovat ke konkurenci... a přesto to ti lidé
dělají.
Proč? Protože to zkrátka z nějakého ( to už je jedno  z jakého ) důvodu má
pro ně přínos. Vydělají atd...
Nebo snad myslíte že to někdo dělá a prodělává na tom?

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 24. 8. 2022 v 16:00 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>