Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Srpen 24 15:30:25 CEST 2022

teda pardon, ale tohle je opravdu mimo.
ve meste se kope zamestnanec do zadku, plat, elektrika a ostani rezie
bezi, tak mu zamestnavatel/majitel naridi doplnit dalsi sluzbu. pro nej
to uz nic neznamena, max. lepsi vytizeni zamestnance. vite kolik stoji i
nejlevnejsi zamestnanec na hodinu zamestnavatele ? tam to neni o tom,
"ze se to vyplati". na te vesnici ted u duchodnyne neni ted NIC. vsechno
pro provoz poridit a byt po provozni dobu porad k dispozici. to je
proste scifi i jako charita.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65