Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 24 14:17:57 CEST 2022

Trochu mi to připomíná často používaný přístup "dobře zdůvodnit, proč to
nejde".

Psal jsem (a dá se snadno ověřit), že ve městech je těch výdejních míst
spousta.
Třeba u nás v Brně na Mendláku jsou dvě hned vedle sebe. Jsou to dveře
těsně vedle
sebe (hračkářství a copycentrum). Tak tam explicitně pro jistotu napsali
něco jako
"jsou to ty dveře vlevo", aby klienti nechodili ke konkurenci.

Odměna je předpokládám stejná ve městě jako na vesnici. Na vesnici budou asi
trochu nižší fixní náklady.
Tak jak to, že ve městech se jim to vyplácí, a na vesnici ne? Přitom sám
píšete,
že lidí tam moc nechodí, takže mají čas a asi i prostory.

A proč by se to nevyplácelo nějaké té zmíněné aktivní důchodkyni, to už
nechápu
vůbec. Kdyby moje máma bydlela na vesnici a byla o 10 let mladší (tedy kdyby
byla ještě mladá a měla jen 80 let), tak bych se jí to zkusil zařídit.
Má ráda kontakt s lidmi, jakožto ženská je spolehlivá a důsledná, takže
věřím,
že by to brala jako plus.

PL