Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Srpen 24 07:33:07 CEST 2022

tohle je podle me hodne "nepresny" pohled na vec :-)
ve vesnicich v okoli, kde maji z-box je vetsinou uplny kulovy a ne
obchody a firmy. v te moji nejblizsi je prodejna karavanu a obytnaku.
maji velkou prodejnu na doplnky se stalou otviraci dobou a tim i
prodavacem. mista 3_zadky(hodne). lidi tam prijde za den v kusech. jsou
na ty vesnici asi proto, ze je tu levnej pronajem a velkej plac na ty
auta a karavany. takze proc ne. elektrika, internet, platebni terminal a
prostory uz maji.
ted to dulezite, ODMENA za zasilku je kolem 10kc ...  kdo bude doma
drzet misto na baliky, mit pocitac, kasu, hlidat evidenci a bejt celej
den po nejkou dobu "na znackach" ? kolik lidi by muselo prijit, aby to
stalo za to ? je to hodne zkreslena predstava o nakladech a vydelcich,
asi jako je ted po pranyrovani hospodskejch a eet, kde si ti lumpove
porad jen kradli atd. takze jedine pokud uz tam stejne jsem a to jsou ty
obchody s pidi provozem atd. pocet z-boxu i alzaboxu se za posledni rok
cca zdvojnasobil, takze i kapacita postupne roste. ja treba ted kdyz
vim, ze zasilku muzu vyzvednout v karavanech a nepotrebuji ji na
kritickou dobu kdy nemaji treba, tak z-box co je 400m od nich necham
bejt a necham jim vydelat a neplacam kapacitu z-boxu pro ostatni.
vesnice, skutecna, neni mesto :-)
hlavne ze mame volbu.
a tem narkum, ze mi zasolku az ciny, v podstate zadarmo, doruci o kousek
jinam, to me muze jen rozesmat :-).
jakymkoliv boxum ZDAR !
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.