Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 23 21:01:25 CEST 2022

Takže to vypadá, že jsou obětí vlastního úspěchu, a tak mají Z-boxy
přetížené.

Ve městě jsou těch kamenných výdejen Zásilkovny mraky. Jen v mém okolí
je v kavárně, vysokoškolské menze, vietnamské večerce, copycentru,
hračkářství a třeba i v salónu krásy pro zvířata (tam chodím nejraději).

Na vesnici bych čekal, že o zřízení výdejny bude taky zájem. Díky
nedostatku konkurence by to mohlo být zajímavé přilepšení. Ať už pro
nějaký subjekt, který tam ještě zůstal (prodejna potravin, hospoda).
Ale i třeba pro podnikavou důchodkyni nebo maminu na mateřské, které
rády komunikují s lidmi.
Pokud je třeba nějaká paní Novákova už sama (chlapi umírají dřív) a není
zrovna vášnivá zahrádkářka, tak provozovat výdejnu Zásilkovny by
nemusela být špatná aktivní výplň dne. Přijde si na nějaké koruny, má
pocit užitečnosti (oprávněný) a ještě pokecá s lidmi.

A pro Zásilkovnu by to bylo taky výhodné. Nemusí udržovat drahé Z-boxy a
moc nehrozí přeplnění a tím nedostupnost.

PL