OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 24 09:42:50 CEST 2022

Ja jen nechapu proc jste jel zrovna na CP? Proc jste nejel treba na DPD,
Zasilkovnu apod...

Na to, ze nikdo nebude zvedat telefony si zvykejte...na postach uz moc
lidi nezbyva na to aby nekdo neco resil po telefonu. Koneckoncu si to
tak vetsina lidi prala, aby se vyhazeli uradove.

https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-ceska-posta-dostane-z-eu-statni-podporu-75-miliardy-40403909

Ja bych jen rad opravil nadpis clanku...neni to podpora, ale platba za
sluzby, ktere si stat objednal. A jen pro informaci CP si musela aby
prezila tech pet let vzit komercni uver, ktery sezral do tehle doby 5mld
Kc a ac by se zdalo, ze to tedy ma dobry konec....ono neni vubec jasne
zda a kdy nam tech 7.5 mld. stat zaplati.

RV