Re: OT Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

petr512 per512 na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 13:49:38 CEST 2022

   Tak jsem si během posledních 42 minut popsal se dvěma Čiňany z Ali
Help desk.
   Byli to lidé a kupodivu v obraze, takže stupidní věty typu
"Zkontroluj si dopisní schránku", "Zkontroluj si poštovní přihrádku na
tvé poště", nebo "Počkej, určitě dorazí" se nekonaly.
   Popsali jsme si deset případů od května + tři které byly řešeny
refundací peněz.
   Napsal jsem jim mé kroky a možná místa problémů. Oni oba tvrdili, že
je to problém, s tím, že mi dají vědět via E-MAIL!
   Tak uvidíme co z toho pojde....
   I'm waiting :-)
--

   Petr