Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

petr512 per512 na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 09:08:18 CEST 2022


   Na depo České pošty jsem jel protože:
1. Vždy mi zásilky z velké země od Aliexpressu doručuje Česká pošta
2. Nikdy se mi nestalo, že by to bylo jinak. Žádná Balíkovna, Zásilkovna.
3. DHL, UPS, DPD doručují zásilky od jiných dodavatelů z celého světa 
(VB, SSA, Čína, Francie, Německo, Polsko) a zatím jsem žádnou nemusel 
reklamovat z titulu nedoručení či poškození.
4. Asi mám smůlu i štěstí zároveň...
4.1. Smůla - ČP - poslední 3 roky několik reklamací na poškozené balíky 
i docela malé balíčky (dle mého maskované pokusy o vykradení zásilky)
4.2. DPD jednou dodala pomačkaný 4kg balík z Toulouse (Fr) - vyřešeno na 
místě, za 5 dní nová, nepoškozená zásilka. Vyřešili to sami s mým 
dodavatelem...
5. Je mi volné, jestli zásilky doručuje ČP, Belzebub, čarodějnice na 
koštěti nebo jiný dopravce. Zajímá mě jen přiměřená cena a předvídatelné 
časové okno dodání zásilky. Což je u ČP problém v obou případech i s 
obyčejnými vnitrostátními zásilkami. A taky pitomosti ČP typu příplatek 
za "černý" balík, kdy jejich systém neumožňuje (neumožňoval) prý 
strojové čtení štítků na černém pozadí. Přičemž do černé fólie balím 
balíky posledních cca 15 let a jiní dopravci s tím nikdy neměli a 
nemají problém. Nevím, jest-li je tento problém ještě aktuální, ale 
přesvědčil mě, že kdokoliv jiný je na tom lépe než ČP a od té doby jsem 
přes ČP neposlal jediný balík.
--

   PetrP


Dne 24.08.2022 v 9:42 Admin HWnews napsal(a):
> Ja jen nechapu proc jste jel zrovna na CP? Proc jste nejel treba na DPD, 
> Zasilkovnu apod...
> 
> Na to, ze nikdo nebude zvedat telefony si zvykejte...na postach uz moc 
> lidi nezbyva na to aby nekdo neco resil po telefonu. Koneckoncu si to 
> tak vetsina lidi prala, aby se vyhazeli uradove.
> 
> https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-ceska-posta-dostane-z-eu-statni-podporu-75-miliardy-40403909 
> 
> 
> Ja bych jen rad opravil nadpis clanku...neni to podpora, ale platba za 
> sluzby, ktere si stat objednal. A jen pro informaci CP si musela aby 
> prezila tech pet let vzit komercni uver, ktery sezral do tehle doby 5mld 
> Kc a ac by se zdalo, ze to tedy ma dobry konec....ono neni vubec jasne 
> zda a kdy nam tech 7.5 mld. stat zaplati.
> 
> RV
> 
> Dne 24.08.2022 v 9:13 petr512 napsal(a):
>>    Zpátky na začátek :-/
>>
>>    Tak jsme včera poté, co jsme zjistil, že mi visí z Aliexpressu u 
>> "lokálního přepravce" už 8 zásilek (první z 15.6.22) navštívil lokální 
>> depo České pošty a zasedl u vedoucího:
>> 1. zásilky CZ000013XXXXX neumí identifikovat přes žádný info systém 
>> ČP, ani, dle jeho slov, přes "rozšířený přístup"
>> 2. Odkázal mě na pošty 12000 a 22000 - oponoval jsem nedostupností 
>> lidského personálu - nikdo nezvedá, případně neochotou pracovat u 
>> tamnějšího osazenstva.
>> 2.1. Před ním jsem vytočil jím dodaná dvě tlf. čísla, prý spojovatelky 
>> - ani po 5ti minutách to nikdo během pracovní doby nezvedl - za mě 
>> standardní stav.
>> 2.2. následně jsem dostal dvě tlf. čísla 954xxxxxx z interní 
>> informační stránky systému ČP. Opět před ním jsem je vytočil. Obě 
>> neexistovala. Poté to nevěřícně zkoušel sám - výsledek stejný.
>> 3. Přeposlal jsem mu do jeho e-mailu seznam mých nedodaných zásilek 
>> CZ000013XXXXX s datumy z trackingu, kdy měly být předány dopravci v ČR 
>> a čekám...
>>
>>    Výsledek cesty 2x 14km + 25 minut debaty - NULA.
>> -- 
>>
>>    PetrP
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list