[OT] vyuctovani CEZ, samoodecet

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Srpen 23 17:43:02 CEST 2022

jen se zeptam, to zdrazeni uz je, nebo jak probhla hlaska, ze od zari 4x
? ja jsem presel(vratil se ) k CEZ od EEE nekdy v listopadu a mam tarif
na dobu neurcitou. topime elektrikou d45 a cena nam narostla hned na
zacatku o cca 70%. zalohy ze 4000kc/mesic na 6500kc/mesic. "spekulovali"
jsme na slevu s dph v poslednim mesici a "predplatili" si u CEZ 40kkc.
zalohy jsme nemenili a tak neco porad priteka do bufferu(4000kc/mesic) a
aktualne mi on-line CEZ pise, zaplaceno do 21.12.2022. pokud by mi
zdrazili, tak predpokladam uvidim zaplaceno do blizsiho datumu ? nebo mi
nakoupili elektriku "za levno" v ramci ty preplacenky ? tomu neverim
:-). takze u nas CEZ zatim cena jen +70% ...
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín