[OT] vyuctovani CEZ, samoodecet

Úterý Srpen 23 17:47:25 CEST 2022

No konci nam fixace, chytli jsme pred tremi lety asi hezkou cenu kolem
2Kc (silova, bez dalsich poplatku) a ted nam nabidli fixaci na dalsi 3
roky za 7,60...
vzhledem k vyvoji to asi vezmu a budu doufat, ze to za rok zase nebude
za 2Kc.  Prechod jinam jsem poptaval ale cena vysla vzdy jeste hur.
Jestli nekdo o necem lepsim vi, sem s tim.
V realu pocitam, ze misto 38kKc budu platit tak 100-120kKc za rok, mozna
se nejaka uspora podari ale zasadni to asi nebude.