[OT] vyuctovani CEZ, samoodecet

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Srpen 22 22:25:08 CEST 2022

Nepisete zda mate distributora CEZ, EGD nebo PRE.
Ja v zime daval několik samoodectu, jak se posouval termin prechodu a u EGD to funguje přes tuto stranku
https://www.egd.cz/zadost/samoodecet
Zadana hodnota se pak objevila spravne na vyuctovani jak u stareho tak noveho dodavatele.

J.S.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Monday, August 22, 2022 8:23 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT] vyuctovani CEZ, samoodecet

Kdyz zadam samoodecet elektromeru u CEZ, jde to do vyuctovani nebo je to jen pro vizualizaci prehledu a predikce? Jde mi o to, ze odecet delaji v rijnu, zdrazeni mam od zari, tak aby mi ten mesic nevzali i s prumerem pres zimu, kdy je spotreba 3x vyssi... Nebo se da pozadat o predcasne vyuctovani na strankach, to by resilo problem? Zdrazeni je skoro ctyrnasobne, tak to muze mit docela vyznam...