Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Srpen 23 16:18:21 CEST 2022

nejdrive bych chtel vynest jednoznacny zaver u tehle diskuze, ze vsechno
je o "kvalite" posledni mile ..
ted k z-boxu.
mam aplikacoi v mobilu a nejak jsem to prezil :-)
prijde mi hlaska, jak do emailu, tak telefenu ze je zasilka v boxu.
zapnu na mobilu gps + modrozub a vyrazim k boxu.
u boxu otevru aplikaci a vetsinou rovnou naskoci "otevrit z-box".
potvrdim, v z-boxu lupne, cvakne a otevrou se nejaky dvirka.
pak se me to zepta, jestli chci vyber archivovat, sice nevim co to je,
ale reknu ano a jedu do pryc.
muzu potvrdit obcasnou lokalni pretizenost z-boxu. je to ale nahodne.
stane se i , ze asi na zaklade pretizeni, je uz u dopravy v eshopu
nabidnuta alternative jinde atd. vsechno zasilky eshopy v cz, zadna china.
v umisteni v mem okoli, kde megatragicka posta BEZ PARKOVISTE, je 7km,
je z-box 3km + jedna firma i na podani zasilkovky k nezaplaceni.
jinak dorucovani posty u nas absolutne bez problemu, osobni vztahy atd.
jen holky/zavodnice nevyfasovaly platebni terminal. snad proto, ze je to
all posta pro rozvoz po vesnici, ne rozvoz baliku jako takovejch.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín