Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Srpen 23 22:00:36 CEST 2022

S tím jednoznačně  nesouhlasím!
Ano, jednou mi ČP ztratila balíček z ALI ( pošťačka ho dala "někomu" ) ale
určitě není *všechno* o kvalitě poslední míle!
U Ali nakupuji v podstatě od vzniku ( dříve DX.com ).  A problémy začaly
tak před 2-3 lety. Hromadně se podvádí s falešnými tracking čísly, podvody
ze strany prodejců
nejsou tak potírané provozovatelem. Není to jenom moje zkušenost.

Co se týče poslední míle  je fakt, že se to většinou zdržovalo na České
poště, je pravda, že to tam také někdy leželo dlouho.

út 23. 8. 2022 v 16:18 odesílatel ajtservis <info na ajtservis.cz> napsal:

> nejdrive bych chtel vynest jednoznacny zaver u tehle diskuze, ze vsechno
> je o "kvalite" posledni mile ..
>
> tomik.

Bez
virů. www.avast.com