Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Richard Kaličiak hw.kaliciak na fn.de
Úterý Srpen 23 11:48:51 CEST 2022

Dobry den,

podobny vydajovy box bez ovladacieho panelu ma aj Amazon, je to vopruz.
Vydaj len s aplikaciou od Amazonu, ktoru som nemal na mobile, potom
prihlasenie do Amazon konta, ktore sa mi nastastie na treti raz podarilo
(musel som heslo lovit v pamäti), dalej nastavenie opravneni v
aplikacii, lokacia polohy len podla GPS nestaci, apka ma nechcela pustit
dalej, musel som povolit aj upresnenie s googlem a nakoniec povolenie
pristupu cudzieho zariadenia cez Bluetooth na mobil. Az priliz chytre.

Ako protiklad uvediem Alzabox, ten vie obsluhovat aj moja mama. Nakupim,
necham poslat do boxu, poslem mame PIN kod cez SMS a je to.

Richard Kaliciak