Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 22 20:00:09 CEST 2022

Nijak nechci zpochybňovat Vaše zkušenosti, i když moje jsou hodně jiné.
Ale fakt, že jsem ve městě a tak je to asi trochu jednodušší.

Ale zarazila mě Vaše věta: "Stejně tak, kdybych třeba zkončil v
nemocnici, tak
jediná možnost jak nechat zásilku vyzvednout někým jiným je buď žádost přes
email, nebo někomu dát mobil.".

Já od Zásilkovny dostanu vždy kód (mailem i přes SMS), a s tím si
zásilku vyzvednu.
Takže kód (nějakých 6 znaků) snad můžu snadno někomu napsat nebo zavolat.
To je jinde v Zásilkovně jinak?

PL