OT historicke paralely (8051)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Srpen 20 22:19:02 CEST 2022

Já měl ZX spectrum, tam byl program v RAM. Potom dlouho nic, pak jsem se
trochu nachomejtnul k 51 s flash,  ale ty divný postupy, kdy se na
monitoru objeví kroky obsahující vypojování a zapojování napájení, mě
odradily. ... No a pak AVR. V IDE zmáčknu "play", provede se kompilace,
nahrání progarmu a už to běží. Na ARMech totéž. A jestli se nahrává do
RAM, nebo flash, je u toho "play" vlastně jedno, ne:-)

PH