OT historicke paralely (8051)

Sobota Srpen 20 21:59:09 CEST 2022

No, parkrat jsem o tom premyslel, ale nakonec ten download par sekund
proti dalsim prodlevam (preklad nebo jeho kontrola...) zas tak strasny
neni. A testuje se to v realnem stavu, coz zvlaste u ESP32 kde je
potreba upravit konfiguraci, aby ISR dulezitych periferii bezely v RAM
(u I2C je tam napr. chyba) je docela dobre.
A predpokladam, ze MCU se vybira tak, aby RAM nezbyvaly desitky kB pro
program. Navic i casovani je pak jine.