OT historicke paralely (8051)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 20 22:51:14 CEST 2022

No - jedno...
Zápis to RAM je nejmíň 4x rychlejší (spíš i víc) a nic se přitom neojiždí.
Tj. nedělá se žádný proces, který má omezenou životnost (i když dost
vysokou).
Za to myslím ta chvíle přemýšlení při vývoji těchto postupů stojí.

Já rád programuju a ladím přískokovým postupem.
Napíšu nějakou relativně malou část, zkompiluju, spustím, odladím.
A pak zase další kus a tak dál.
Jsou lidi, co napřed napíšou celou aplikaci na blind a teprve pak
začínají ladit.
Já to mám jinak.
Takže u mě je těch kompilací a nahrávání hodně.
Takže za mně se to určitě vyplatí.

To psaní a ladění přískoky má i další efekt v tom, že většinou kompiluju
a nahrávám jen kus celé výsledné aplikace. Takže je to nahráno o to
rychleji,
a vejde se to i do případně omezené RAM.
A navíc se tak (aspoň mně) líp provádí testování a rychlostní optimalizace.

PL