OT historicke paralely (8051)

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Srpen 20 11:44:37 CEST 2022

Dobrý den,

Kdysi jsme se snažili smazat klasickou EPROM rentgenem. Kamarád dělal na
ČKD na defektoskopii, a rentgenovali tam "peckou". Zkoušeli jsme to
postupně, nejdřív půl hodiny, a potom už celé dny. Když už tam byla ta
eprom s odlitkama týden v kuse, a nehnul se ani bit, tak jsme to vzdali :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora