Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Srpen 19 18:46:30 CEST 2022

Tak jsem prosel vsechny svoje objednavky z posledni doby na Ali, kde jeste
byl dostupny tracking. Vetsina sla pres LFxxx, ale nasel jsem 2 s CZxxx.
Obe mely ve sve historii SwiatPrzesylek, ale pak se objevily/clily v
Budapesti a dorazily. Ona vetsina tech LFxxx co si pamatuju taky jde pres
Budapest. Sice to tamtudy trva dlouho, ale dochazi vse.
Ze srandy jsem otevrel dotaz na 'SwiatPrzesylek' (polsky) a takto mi
odpovedeli (cesky). Takze odpoved klasicky nicnerikajici a skoro az
zbytecna:
Do proclení jsou v Číně k vidění, ale po vstupu do České republiky není
jejich osud tak snadné sledovat.
Čínští prodejci snižují náklady na přepravu balíků tím, že je posílají v
ekonomických dopisech.
Po překročení hranic se tedy tato čísla do systémů nezapisují.

Jedinou možností je počkat na zásilku, dokud neuplyne prodávajícím určená
dodací lhůta a poté případně podat reklamaci u prodávajícího.

Ještě dodávám, že Česká pošta je poslední "odkaz" / dodavatel
nedoporučených zásilek - od nich byste měli očekávat skutečné doručení.
Můžete se také zeptat na Poště, zda zásilka již není uložena u nich.
Naše společnost je distributorem zásilek, ale není konečným dodavatelem.