RE: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Srpen 19 18:53:09 CEST 2022

Něco podobného mi také odpověděli (anglicky). Ovšem ta poslední věta je v rozporu s posledním záznamem na Cainiao: „Received by local delivery company“

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Friday, August 19, 2022 6:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Tak jsem prosel vsechny svoje objednavky z posledni doby na Ali, kde jeste byl dostupny tracking. Vetsina sla pres LFxxx, ale nasel jsem 2 s CZxxx. Obe mely ve sve historii SwiatPrzesylek, ale pak se objevily/clily v Budapesti a dorazily. Ona vetsina tech LFxxx co si pamatuju taky jde pres Budapest. Sice to tamtudy trva dlouho, ale dochazi vse.

Ze srandy jsem otevrel dotaz na 'SwiatPrzesylek' (polsky) a takto mi odpovedeli (cesky). Takze odpoved klasicky nicnerikajici a skoro az zbytecna:

Do proclení jsou v Číně k vidění, ale po vstupu do České republiky není jejich osud tak snadné sledovat.
Čínští prodejci snižují náklady na přepravu balíků tím, že je posílají v ekonomických dopisech.
Po překročení hranic se tedy tato čísla do systémů nezapisují.

Jedinou možností je počkat na zásilku, dokud neuplyne prodávajícím určená dodací lhůta a poté případně podat reklamaci u prodávajícího.

Ještě dodávám, že Česká pošta je poslední "odkaz" / dodavatel nedoporučených zásilek - od nich byste měli očekávat skutečné doručení.
Můžete se také zeptat na Poště, zda zásilka již není uložena u nich.
Naše společnost je distributorem zásilek, ale není konečným dodavatelem.