Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Srpen 19 17:16:38 CEST 2022

Já jsem teď nedávno na ALI dal dispute. Objednal jsem věc za cca 1500 z
Polska.  Říkal jsem si fajn, je to z Evropy tak to bude rychle a bez
problému. Po týdnu se v trackingu objevilo že to bylo dorušeno... ve
Španělsku. Dal jsem dispute kde jsem svou velmi mizernou angličtinou
popsal problém a přidal kopii obrazovky z trackingu která dokládala můj
problém. Aliexpress mou stížnost uznal a donutil prodejce aby mi peníze
vrátil. Asi po 14ti dnech jsem měl peníze zpět. A to už jsem je mezitím
oplakal :-).
Poučení pro mě - vyhnout se Polákům.

     Martin.