Adresa RPI serveru

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Čtvrtek Srpen 18 07:18:19 CEST 2022

mDNS (tedy v Linuxu Avahi) bude ve Windows světě fungovat bez nutnosti
doinstalovávat cokoliv až od verze 10. Do té doby se musela
doinstalovávat podpora pro tisk na Apple tiskárnách, která "doplnila"
podporu pro mDNS. Všechny verze Windows ale podporují NBNS (NetBios
Naming Services), který by se do toho RPi měl dostat společně s podporou
SMB.

Pavel Brychta