Adresa RPI serveru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Srpen 18 07:12:41 CEST 2022

Já bych šel cestou mDNS - používám to i ESP8266(32) a funguje to bez
zaváhání.

Na  RPi doinstalujte avahi-daemon a zkontrolujte, že se doinstalovala i
libnss-mdns.

Totéž případně na pracovní stanici s linuxem.  Windows ty to umí "od
přirození",  stejně tam MAC (tady to vzniklo). Android to neumí vůbec.

na zařízení se pak odkazujete např http://jmeno_zarizeni.local/

Petr

PS proto je blbost používat doménu .local  jako interní ruční DNS doménu.

>>> PH