Re: OT Elektrokoloběžky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 14 22:40:45 CEST 2022

> Odrážení je při jízdě do kopce velmi neefektivní. Nejsem si 100% jist,
> ale myslím si, že mechanické koloběžky začnou jejich uživatelé tlačit
> na svahu, kde tahle ještě ochotně jede 10-15 a půlka z nich tlačí i
> tam, kde tahle jede 20:-)

To jo. Koloběhat do kopce je makačka a je to neefektivní.
Ale zase slézt a tlačit je ostuda.

> Jinde může nastat druhý důvod tlačení: Nemá se tam jezdit. Třeba
> chodník, přechod pro chodce, ...

Hihi...

> Ještě poznámka k bezpečnosti: No to se řekne, helma, chrániče a
> jánevímco ještě, ale když je vedro... jel jsem si zaplavat, plavky,
> crocsy, sluneční brýle a v kapse klíče. Toť vše:-)

Asi jsem posera, ale na koloběžce, kole i bruslích jezdím zcela zásadně
v přilbě a brýlích. Na bruslích ještě v chráničích a rukavicích.
A to všechny ty instrumenty poháním vlastní silou, takže by mi mělo být
ještě mnohem víc vedro než na Temelínské koloběžce.
Faktem je, že mám dobrou termoregulaci (nahoru i dolů).

PL