Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Srpen 15 02:28:44 CEST 2022

No já mám termoregulaci hodně špatnou, takže cílem bylo se nezpotit
cestou zpátky. Helmu bych musel navrtat, aby šla zamknout spolu s
koloběžkou ke stromu, plavat s ní určitě nebudu:-) ... A po každých 3
použitích vyprat, aby nesmrděla potem.
Takže primární bezpečnostní opatření je, vybrat trasu s minimem aut.

PH