Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Srpen 14 21:36:34 CEST 2022

Odrážení je při jízdě do kopce velmi neefektivní. Nejsem si 100% jist,
ale myslím si, že mechanické koloběžky začnou jejich uživatelé tlačit na
svahu, kde tahle ještě ochotně jede 10-15 a půlka z nich tlačí i tam,
kde tahle jede 20:-)

Jinde může nastat druhý důvod tlačení: Nemá se tam jezdit. Třeba
chodník, přechod pro chodce, ...

No je tam sice jedna páčka, ale ta má oddělenou sekci s tím tlačítkem a
ve výchozí poloze je stisklé. Stisknutím páčky o pár mm se tlačítko
uvolní a el. brzda začne brzdit. Takže při upadnutí páčky bude brzdit taky.

Ještě poznámka k bezpečnosti: No to se řekne, helma, chrániče a
jánevímco ještě, ale když je vedro... jel jsem si zaplavat, plavky,
crocsy, sluneční brýle a v kapse klíče. Toť vše:-)

PH