Re: OT Elektrokoloběžky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 14 17:47:02 CEST 2022

Trochu mě zarazilo to "asi 300 m tlačil".
To člověk na té Temelínské koloběžce tak zleniví, že už není
ochoten/schopen normálního koloběhu?

I když ty elektriky asi mají hodně vysoko nášlap a zřejmě se na tom
koloběhá dost blbě.
Jak to vůbec má vysoko spodek podvozku? Na poctivé koloběžce je to
kritický faktor a výrobci se snaží dávat podvozek co nejníž. Velmi to
ovlivňuje kvalitu a výkon odrazu. Ale tím pádem musím pořád podvědomě
dávat pozor na to, přes co jedu. Na každé větší terénní vlně chytnu spodkem.
Tady to asi dávají výš, že? Když se na tom stejně nikdo neodráží, tak je
to fuk. A průchodnost terénem bude lepší.
Je zajímavé, že ty e-shopy třeba výšku nad terénem ani neudávají.

Docela mě překvapilo to ovládání obou brzd jednou pákou. Splňuje to tím
pádem vůbec podmínku, že to musím mít 2 nezávislé brzdy? Sice vlastní
brzdy jsou nezávislé, ale třeba po upadnutí brzdové páky to bude špatné
(i když uznávám, že brzdová páčka uletí spíš po havárii, než za jízdy).
Navíc mi to přijde nešikovné, protože na kole i koloběžce brzdím sice
zásadně oběma brzdami, ale podle povahy terénu různou intenzitou.

No, na 90. narozeniny si to možná taky nechám nadělit.

PL