Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Srpen 14 17:04:06 CEST 2022

Jo a podíval jsem se dovnitř. (cestou další + spodní kryt je plechovej)
Je tam čínská řídící jednotka, cca stejná jako mají tady:
https://www.aliexpress.com/i/1005001421023329.html
vlastně je to celý skoro přesně ono:-)
Akorát na tý jejich je 15 A, na tý mojí píšou 17, apka je malinko jiná,
ale funkce stejný, displej jinej.

Batery pack obsahuje 40 ks 18650 2 Ah.

Dodatek ke včerejším zjištěním:
+ Ta elektrická brzda docela slušně ABSkuje, takže při jízdě z kopce po
bordelu brzdí celkem normálně.
- Když zrychlí jízdou z kopce nad 6/20/25 dle vybraného režimu,
ukazovaná rychlost dál neroste.

To je pak trochu víc adrenalin, když na hladký silnici, kde bude brzdit
silně, ukazuje 25, ale je jasné, že už je to o dost víc... Trochu
uklidňuje, že to díky předchozímu + nepovede k pádu, ale nic příjemného
to není a děsí mě představa, že bych si takhle přibrzdil, když zrovna za
mnou jede auto.

+ Ještě je, že na tom Ali si můžu objednat tu druhou páčku i s tím
tlačítkem a kablíkem, takže by tato úprava mohla bejt vratná, bez
stříhání drátů.

PH