Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Srpen 14 16:02:02 CEST 2022

Tak u mě by stejně neprošla základním filtrem: Není odpružená. Jejich
tester asi v okolí neměl dlážděné silnice, ani kamenitou cestu.

Já si včera udělal testovací výlet do OC Šestka, přičemž poslední část
cesty tam a většina zpět byla přes Šárecké údolí. Pěšina na louce, lesní
cesta, dlažba, hlína, štěrk, retardéry. Pak ještě večer na Letný lišty s
kabelama. S neodpruženou zcela mimo realitu.

Mimochodem, celková délka cesty 24 km a něco, z toho jsem jen asi 300 m
tlačil. Jednou do kopce po trávě a jednou po cestě z údolí nahoru k
Matěji, ta je fakt prudká, část jsem vlastně netlačil, ale nechal se
táhnout:-) Zdá se, že nominální dojezd 25 km není jen laboratorní.

Polyaromáty jsou typický kouřový/dehtový karcinogeny, ... asi to
vyrobili z recyklátu, ve kterým byla zatoulaná dehtová izolace?

PH